الخميس، 28 يناير 2010

من حقنا....


انا مش هقول كلام فاضي....هقول كلام معقول ما اقدرش اقول حاجة عنه تي رارارا ....ركز هنا بقى

انا طلباتي مش كتيرة...انا طلباتي هادفة....طلباتي هتفيد حوالي تلتين شباب مصر

انا مش هطالب بتزويد الكادر...ولا هطالب باعادة ماتش مصر والجزائر....ولا هصرخ بأعلى صوتي واقول كفاية يا حسني حرام (حسني ده جارنا اوعوا دماغكوا تروح بعيد)

انا طلبي ابسط من كده بكتيير ...انا طالبة اسبوع اجازة!

لله يا محسنين لله اسبوع اجازة يمنع بلاوي كتيييرة

اسبوع يا ولاد الحلال لطلبة الثانوية العامة

وهنيالك يا فاعل الخير

حرام عليكوا تعبنا.عاوزين اسبوع واحد بس

ياااااااااااااااه

نفسي كده اقعد ادام التليفزيون وانام ع ضهري واجيب حاجة غير القنوات التعليمية

نفسي اقعد قدام الكمبيوتر واجيب حاجة غير الغرف الصوتية

نفسي اقابل اصحابي وماسألهمش ذاكرتوا ايه النهاردة

نفسي ونفسي ونفسي اهيْ اهيْ اهيء(عيطوا معايا يمكن اما نعيط نصعب عليهم)

ومن موقعي هذا انا شد كل طلبة الثانوية العامة واقولهم يالا نعمل مظاهرة ع كل المدرسين المفتريين

وليكن شعارنا

من حقنا من حقنا نحلم بحضن يضمنا.....

أأأأقصدي

من حقنا من حقنا نحلم باجازة تضمنا

سؤال الحلقة:

ماذا تعرف عن مدرسين الكيميا وخاصة اللي ف بالي؟

1_شريرين.

2_مفتريين.

3_تييييييييييييييت(حذف من قبل الرقابة)

واللي يعرف الاجابة يتصل ب 0500 والجايزة هيا مدرس كيميا هدية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق